"Her dize bir anı, bir nefes ve bir bakışın yansımasıdır. Şimdi defteri kapatıyorum ama biliyorum ki şiir, sizde yeniden başlayacak. Sessizliğinizde büyüyecek. Bazen bahar gibi hafif, bazen de kış gibi ağırlaşacaksınız. Kimini cebinize koyup kimini rüzgâra bırakacaksınız. Şiir okuyanda hayat bulur, iyi ki varsınız..."